www.car.cz
 

Antonín Tlusťák v okolí Bresciena evropské Mille Miglia. Zatím s rezervou
     22.4.2006 12:11 - tisková zpráva


Antonín Tlusťák: Nestěžujeme si, ale mohli jsme být výše

První start Antonína Tlusťáka a Vlastimila Dědice v reprezentačním dresu probíhá v okolí Brescie, kde se jede úvodní podnik ME Mille Miglia. Průběh páteční etapy byl ovlivněn zrušením tří rychlostních zkoušek, posunem časového harmonogramu hluboko do noci a také deštěm, který v závěru pořádně zamíchal pořadím.

 

Skutečný křest ohněm zažívají v Itálii Antonín Tlusťák s Vlastimilem Dědicem. Tratě, kde mohou využít maximálně tři ze šesti rychlostních stupňů, kterými je vybavena převodovka jejich Citroenu Saxo Kit Car, byly v první etapě ještě náročnější, protože se vyplnily předpovědi meteorologů hlásící déšť. Další nepříjemností byl přesun české reprezentační posádky ve startovní listině na nižší místo, než jaké by odpovídalo jejich startovnímu číslu 36. To sebou přineslo i nepříjemnost v podobě přidělení horšího času v okamžiku, kdy byla nejdelší rychlostní zkouška ve svých dvou prvních průjezdech po haváriích přerušena.

 

Výsledkem bylo, že z původně pětadvacátého místa absolutního pořadí a sedmého mezi S1600 klesli Tonda s Vlastikem až na 34. místo absolutně a čtrnácté ve třídě. Do té doby jim však patřilo pomyslné vedení mezi posádkami reprezentujícími Českou republiku.

 

V závěru první etapy se pak na třetí pokus mohli svézt na dvakrát zrušené dvacetpět kilometrů dlouhé rychlostní zkoušce Pertiche. Čas který dosáhli, však ovlivnil silný déšť, který se spustil až po průjezdu jejich soupeřů na dalších superšestnáctkách. Zatímco do té chvíle byli jedenáctí za Romanem Odložilíkem a čtvrt minuty před domácím Vagninim, po průjezdu cílem klesli o dvě příčky. Na Vagniniho ztráceli přes dvě minuty a to přesto, že Tonda na vodě jel na hranici možností, vždyť soupeři, který startoval před ním nadělil v cíli kolem čtyř minut.

 

Po první etapě tak drží Zlínská posádka 36. příčku absolutního pořadí, minutu za Milanem a Zuzanou Chvojkovými a ve třídě S1600 jsou dvanáctí, půl minuty před Romanem Odložilíkem s Miroslavem Fantou, kteří jsou zatížení penalizací za nedokončení poslední páteční rychlostní zkoušky.

 

Jelo se nám fajn. Začátek byl úžasný a dost se nám s  Vlastikem dařilo. Nečekal jsem, že pojedeme v takové pohodě. Umístění díky přiděleným časům a dešti v závěru, kdy ostatní jeli na suchu, není takové, na jaké máme a mrzí nás to. Jsme však spokojení hlavně se svým výkonem a jízdou. Čekali jsme, že domácí posádky nás budou prohánět ještě o hodně víc,“ řekl po první etapě Antonín Tlusťák, který dokázal držet krok nejen se smečkou domácích a jinde v Evropě téměř neznámých, divokých a rychlých střelců, ale i s se zkušeným Solowowem, nebo De Winkelem, které známe i ze startů na Barum rallye. .

 

Výsledky druhé etapy, pokud to vytíženost italského serveru dovolí, můžete sledovat na stránkách http://www.rally1000miglia.it/classifiche/.

 

 

Milan Hauer

Motorsport-review.cz

 

Tisková informace CZECH NATIONAL TEAM a MOTOCAR SPORT Zádveřice

http://www.motocarsport.com


 
 
Fotogalerie:   Test Citroenu C2 před Rallye Matador, Ivo Nesrovnal

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose