www.car.cz
 

Peugeot 407 - Šelma vyráží na české silnice 1. června
     Pavel Jelínek


Praha 24. května 2004 - Společnost Peugeot Česká republika s.r.o. a síť koncesionářů Peugeot uvádí na český trh nový model Peugeot 407 ve verzi sedan. Oficiální zahájení prodeje modelu je stanoveno na 1. června 2004.

Peugeot 407 bude na český trh uveden od druhé verze výbavy. Základní verze výbavy bude na českém trhu dodatečně otevřena v září letošního roku. Při zahájení prodeje modelu budou k dispozici všechny motorické jednotky: benzinové 1.8 16V, 2.0 16V (včetně BVA), 2.2 16V (včetně BVA), 3.0 V6 (výhradně s šestistupňovou BVA) a dieselové 1.6 HDI a 2.0 DHI (136 k, včetně BVA).

Model je zástupcem střední třídy, mezi jeho hlavní konkurenty patří vozy Škoda Superb, VW Passat, Ford Mondeo, Renault Laguna a Mazda 6. Nástupce modelu 406 přichází se stejným záměrem, jaký se značce podařilo prosadit již u modelů 206 a 307, které se v historii značky zapsaly jako jednoznačné obchodní úspěchy a staly se v daných segmentech automobilového trhu uznávanými referencemi.

Peugeot 407 je modelem, který nabízí neotřelý design, požitek z jízdy od prvního usednutí za volant a vysokou úroveň bezpečnosti ve všech jejích rozměrech. Model je vystavěn na platformě určené pro modely střední a vyšší třídy skupiny PSA Peugeot Citroën. Přední část struktury vozu byla pečlivě propracována za účelem zvýšení pasivní bezpečnosti. Umožňuje lépe rozdělit energii nárazu a nabídnout nezbytnou tuhost pro ochranu cestujících při čelním nárazu a zároveň dostatek potřebné pružnosti pro zajištění ochrany chodců a kompatibility při srážce s lehčími vozidly. Vůz nabízí v základní výbavě elektronický stabilizační systém ESP nové generace s ABS, ASR, elektronickým rozdělovačem brzdných sil a podporou brždění v kritických situacích. V sériové výbavě je rovněž zahrnuto 7 airbagů včetně kolenního, na přání je možno vybavit vůz až 9 airbagy (na přání zůstávají boční airbagy vzadu).
Podvozek vozu nabízí výborné jízdní vlastnosti. Přední náprava hojně využívá lehké materiály a dvojitá trojúhelníková ramena s oddělenou těhlicí. Zadní víceramenná náprava je opatřena skloněnými celky pružin a tlumiči.
V závislosti na rozměru pneumatik a úrovni výbavy byly pro model vyvinuty tři různé systémy posilování řízení.
V nabídce motorů figuruje zcela nový dieselový agregát 1.6 HDI s filtrem pevných částic (FAP) s výkonem 110 k, 2.0 HDI rovněž s FAP má výkon zvýšený na 136 k oproti původnímu výkonu 110 k. Rovněž modernizované v nabídce benzinových motorů jsou agregáty 2.2 16V (nově s šestistupňovou manuální převodovkou) a 3.0 V6 spojený výhradně s šestistupňovou automatickou převodovkou.
Komfortní výbava vozu je zajištěna výborným odhlučněním interiéru a prvky výbavy na přání jako jsou např. dvouzónová automatická klimatizace, audio soustava RD4 s s přehrávačem CD, bi-tunnerem, bi-anténou a 6 reproduktory nebo komfortní pack s prvky výbavy jakými jsou např. elektrické výškové i osové nastavení volantu, sedadel a zpětných zrcátek s pamětí u řidiče.
Interiér vozu je dle verze Confort/Dynamic/Executive laděn do klasické jednoduchosti, či dynamicky s využitím materiálu látka a kůže a hliníkovými doplňky nebo komfortně s velurovým čalouněním a imitací dřeva. Verze Dynamic a Executive nabízí po vzoru většiny modelů Peugeot i vyšší verzi výbavy, tzv. Pack Dynamic/Pack Executive.
Nabídka barev karoserie je široká s celkovým počtem 12 odstínů, z nichž pouze jeden je nemetalický.






 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose