www.car.cz

Würth sprintrally Vsetín - popis RZ + MAPY
     Pavel Jelínek

RZ 1/4/7 • Vesník - Malá Bystřice
Délka rychlostní zkoušky: 11,90 km (100% asfalt)
Čas startu prvního vozidla: 09:09 hod. / 11:40 hod. / 13:24 hod.

Po startu po místní komunikaci ve Vesníku vede trať po kvalitní, úzké asfaltové komunikaci se stoupáním a zatáčkami a prudkým klesáním na Horní Jasénku. Zde po průjezdu točnou autobusu pokračuje trať přes přírodní retardér na konečné autobusu MHD, na Dušnou, kde za vrcholem stoupání vede trať zezadu kolem zastávky ČSAD. Následně se svažuje silnice do obce Malá Bystřice. Cíl rychlostní zkoušky je situován za poslední levotočivou zatáčkou u myslivny.

Přístup diváků ke trati:
- příjezd pouze po křižovatku do Vesníku, dále pěšky přes start do stoupání na Vesník
- příjezd Jasénkou možný ke škole, dále pěšky k točně ČSAD, kde se napojuje místní komunikace na silnici Vsetín - Malá Bystřice
- příjezd k cíli rychlostní zkoušky v Malé Bystřici, možný k restauraci U Kočibů, dále pěšky.

RZ 2/5 • Valašská Bystřice - Vidče
Délka rychlostní zkoušky: 5,61 km (100% asfalt)
Čas startu prvního vozidla: 09:37 hod. / 12:09 hod.

Rychlí úsek po startu za odbočkou u Mikuláštíka po široké asfaltové komunikaci zahýbá u kostela ve Valašské Bystřici přes retardér vlevo. V následném stoupání obchází trasa před restaurací ostrůvek na místním křížení a stoupá vracečkou na horizont, kde odbočuje v místní úpravě na účelovou komunikaci. Po dvou horizontech na mírném sjezdu přechází trať kolem zastávky ČSAD vpravo do prudkého klesání. Po prudké zatáčce doprava v klesání vychází silnice ven z lesa a přes cíl končí ve stopce u kostela.

Přístup diváků ke trati:
- příjezd diváků na start k odbočce u Mikuláštíka, tudy příjezd i k retardéru na hřebenu před sjezdem do Vidče.
- divácké místo je v křižovatce na přístupové silnici od Rožnova pod Radhoštěm. Pěšky je možno dostat se do Valašské Bystřice
- k cíli do Vidče je možno dojít pěšky od videčského kostela.

RZ 3/6 • Velká Lhota - Bystřička
Délka rychlostní zkoušky: 5,60 km (98% asfalt, 2% šotolina)
Čas startu prvního vozidla: 10:14 hod. / 12:48 hod.

Start u dubu na hranici Malé a Velké Lhoty. V mírném klesání je zařazen retardér s výjezdem na šotolinovou točnu. Po dvou stech metrech uhýbá trať prudce doprava na šotolinovou komunikaci do areálu bývalého družstva. Mezi objekty družstva se stáčí doleva a následně doprava zpět na silnici do Velké Lhoty. Sjezdem Velkou Lhotou kolem kostela a levotočivou zatáčkou s místním omezením vede trať do zatáčky U Vodníka, kde navazuje na jednosměrnou komunikaci kolem přehrady Bystřička. Cíl rychlostní zkoušky je před křižovatkou U Bušů.

Přístup diváků ke trati:
- příjezd ke startu rychlostní zkoušky končí za odbočkou do Malé Lhoty, na vrcholu stoupání, dále pěšky.
- divácké místo je v prostoru křižovatky U Vodníka, kde je nutno dodržet vyhrazená místa pro diváky a volnou únikovou zónu. Příjezd k diváckému místu je možný přes parkoviště pod přehradou, k odbočce "na pláž", nebo pěšky přes hráz přehrady od Klenova. Omezen bude pohyb diváků i v prostoru jednosměrky kolem přehrady.
- k cíly rychlostní zkoušky bude příjezd možný jen po most U Bušů a parkování vozů na silnici po pravé krajnici ve směru od Malé Bystřice.

Upozornění pro diváky: Parkování vozů diváků vždy na pravé krajnici ve směru OD rychlostní zkoušky ! Parkování po obou stranách komunikace k nebo od rychlostní zkoušky není možné !
Zjednoduší se tím průjezd soutěžních vozů a odjezd vozů diváků po ukončení rychlostní zkoušky !

Tisková informace č.7
www.vsetin.rally.cz
připravil Marek Chytka

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose